21 yaşında olmasına rağmen 20’nin üzerinde şirketin marka danışmanlığını yapan Buse Kurt, genç yaşına rağmen Optimus medyanın ortağı olmayı başardı.
Kurumsal firmalara verdiği marka danışmanlığı hizmeti ile adını duyuran Buse Kurt, en çok magazin dünyasının şöhret yolunda yürüyen ve şöhret kuşunu yakalamış kişilerin marka danışmanına ihtiyaçları olduğunu ifade etti.
Hedefsiz ve bilinçsiz hiçbir yolun doğru yere ulaşamayacağını dile getiren Buse Kurt, marka bilinci olmazsa kalıcı şöhret de olmaz vurgusunu yaptı. Bireysel ve kurumsal markalaşmanın çok farklı olduğunu ifade eden Buse Kurt, bunu ülkemizde en iyi yöneten ismin Acun Ilıcalı olduğunu dile getirirken TV 8 ve kendi ismini yan yana çok güzel yönetti, magazin dünyasında Hadise kendine özgü imajı ve sahne kıyafetleriyle dikkatleri üzerine çekerek markalaşma yolunda önemli adımlar attığını sözlerine ekledi.
Marka olma yolunda en kalıcı adımları Ebru Gündeş atarken, Gülben Ergen ve Hülya Avşar’da en önemli markaların başında gelirken, aralarında marka büyütme yolunda da önemli bir yarış olduğunu iddia etti.